Osobní reference
Miloslav Kaplan
NAR marketing s.r.o., ředitel společnosti
„I s odstupem času si pana Petra Plačka budu vážit jako zodpovědného a přemýšlivého kolegy. Zvládnul velmi rychle problematiku aplikačního marketingu a se stejnou rychlostí se orientoval i oblasti webových služeb. Za mimořádný výkon považuji řízení prací na tvorbě náročného SW projektu „Sherlog“. Jsem přesvědčen, že má osobnostní dispozice ke sběru, analýze a vyhodnocování marketingových dat jako podkladu pro ověřování a řízení marketingových a produktových projektů.“
Ing. Michal Čížek
konzultant pro marketing, internet a komunikaci, vedoucí projektu OVX
„Petr Plaček vyniká trpělivým a poctivým přístupem k práci. Je zkušeným analytikem a rešeršérem, nečiní mu problém nejen vyhledání vstupních dat, ale především jejich uspořádání a formulování závěrů. Jeho jazykové vybavení, marketingové i životní zkušenosti a aktivní znalosti informačních technologií z něj činí platného člena prakticky jakéhokoli marketingového týmu“
Ing. Petr Uherek
ASCON Group, ředitel společnosti
„Po více než dvou letech spolupráce oceňuji na Petru Plačkovi schopnost vytvořit originální koncepci projektu, realisticky zhodnotit ekonomickou návratnost navržené strategie a poctivě dotáhnout projekt do konce. Umí si vytvořit a vést menší projektový tým a dobře využívá své komunikační schopnosti pro průběžné řešení překážek při realizaci. Na základě vlastní podnikatelské zkušenosti se naučil při rozhodování o dalším postupu vždy konfrontovat alternativy z hlediska celkového přínosu projektu pro firmu namísto alibistického plnění zadaných úkolů.“
Ing. Ladislav Koutňák
PILANA TOOLS, a.s., ředitel společnosti
„Petra Plačka hodnotím jako marketingového manažera velmi pozitivně a to pro jeho analytické schopnosti, smysl pro detail a v neposlední řadě jeho komplexní pohled na marketingové aktivity firmy. Díky dlouhodobé zkušenosti v oboru úspěšně aplikoval ve společnosti PILANA TOOLS nové marketingové přístupy (např. optimalizace vyhledávání dle klíčových slov).“